22 Temmuz 2013 Pazartesi

vintage güller,ahşap tepsiler,inşallah beğenirler...



önce kullandığım resimleri hediye edeyim sizlere...

               
               
"işyerindeki arkadaşlara hediye kampanyası"  çalışmalarımdan ikisi.... :))))

tepsi boyamak en kolayı...tek parça,kapak yok.vida yok,girinti çıkıntı yok...

el emeği bir hediye vermek istiyorsanız,vaktiniz de kısıtlıysa tepsi en uygunu olur.

ilk önce zemini en sevdiğim yeşil ile iki kat boyadım.


eskitmek istediğim yerleri mumla ovaladım.
kırık beyaz ile boyayıp zımpara yaptım.
rölyef pastayı yeşil ile renklendirip yaprak desenli stencil çalıştım.


bu resmi çok beğeniyorum.keşke peçetesi de olsaydı..
dekupaj tutkalı ile resmi tepsiye yapıştırdım.
mat vernikle vernikledim.


     *************

bu tepsi  için de harika bir resim seçtim.
buna benzer 8-10 resim daha var elimde...
onlar başka projeler için sıralarını bekleye dursunlar..

mavi eskitmeli beyaz bir tepsi yapıcaz şimdi.

iki kat mavi ile tepsinin her bi yanını boyadım önce.
eskitmek istediği yerlere mum sürdüm.
tepsinin sadece kenarlarını eskiteceğim,orta kısmı mavi kalacak.
beyaz boyayı orta kısma bulaştırmamak için maskeleme bandı çektim kenarlara...


kenarları mumla eskittim, beyaza boyadım. kuruyunca zımparaladım.
bandı kaldırdım.ortaya resmi yapıştırdım...
parlak verniklee vernikledim.

ellerime sağlık... :))




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...