19 Temmuz 2013 Cuma

erengül desenli galvaniz saksı


HOME FASHION NAPKINS


bu benim en beğendiğim ve en rahat çalıştığım peçetelerden biri.
sürekli alışveriş yaptığım kırtasiye, iki farklı desenden 4 adet peçeteyi paketleyerek satıyor.
bu desenin yanına mutlaka sevimsiz,satılmayan başka bir peçete koyuyorlar.
bunu alabilmek için bir sürü çirkin peçeteye de sahip oldum yani :) 
daha sonra açılmamış koca bir paketi bana satmaları için ikna ettim kendilerini...sağolsunlar...


mübarek peçete,sanki benim bahçemden kopmuş gelmiş :))


Eminönü'nden aldığım orta boy galvaniz saksıları önce plastik boya ile beyaza boyadım.
saplı sünger ile,pıt pıt dokunarak,her yeri kapanana kadar..


daha sonra peçeteyi dekupaj tutkalı ile saksıya yapıştırdım. 
arka kısmına peçete yetmeyince diğer çalışmalardan arta kalan parçaları kullandım yine.




kuruduktan sonra bir kat daha dekupaj tutkalı sürüp bekledim 
ve daha sonra parlak sprey vernikle 2 defa vernikledim.


galvaniz saksının içine önce plastik sardunya saksısı yerleştirdim 
ama sardunyaların saksısını büyültmem gerektiğinden kalonşelerimi koydum. 
bitkileri direkt saksıya dikmeyi sevmiyorum aslında. 
bu tarz saksılar güneşte çok çabuk ısınıyor ve sıvı kaybı oluyor. 
önce plastik saksılara dikip,daha sonra bu saksıları galvanizlere yerleştirmek 
daha mantıklı geliyor bana. 
böylece içindeki bitkinin çiçeklenme dönemi geçince, 
çiçek açan başka bir bitkiyi içine koyabiliyorum.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...