27 Temmuz 2013 Cumartesi

ilk tepsi,ilk peçete dekupajı,ilk hatalar...



tanıştırayım....

benim ilk ahşap boyama ve ilk peçete dekupajı yaptığım tepsidir kendisi...

altta en sevdiğim yeşil olan "yağ yeşili"
üstü kırık beyaz...

yağ yeşili-kırık beyaz uyumunu,aşkını,meşkini bu tepside keşfettim ben :)
pek yakıştılar birbirlerine,pek seviştiler..

tepsimiz budur.

önce zımpalayacaksınız,yoksa boyarken kötü bir görüntü ortaya çıkar. 
çapak mapak kalmayana kadar zımpara,sonra kuru fırça ile tozları temizleyeceksiniz.



kenarlarını 2 kat yeşile,orta kısmını beyaza boyadım.
ortayı tek kat boyadım çünkü mumla eskitmek istediğim yerlere mum sürüp 
kırık beyazla iki kat daha boyayacağım tüm tepsiyi...
bu yüzden orta kısma tek kat beyaz yeter.


mumladım,iki kat beyaza boyadım.


ve zımpara...alttan minik minik yeşiller çıktı.
normalde zımpara yapmak çoook keyifsiz bir iş..
.mesela mobilya zımparalamak ya da boyanmamış ahşap objeyi zımparalamak...
ama eskitme yapmak için zımparalamak pek keyifli...
ortaya bişeyler çıkıyor ya insan sevindirik oluyor :)




ve işte peçetemiz...çok sade,çok zarif..


ilk peçete dekupajım fiyaskoyla sonuçlandı aslında.
yer yer kırışıklıklar oldu.
ama hiççç mühim değil,sanki çatlatma yapmışız gibi görünüyor.:P
acemilik naparsın?  bilmezdik o zaman kırıştırmadan nasıl peçete yapıştırılır...

mat sprey vernikle vernikledim ve severek kullanmaktayım,
seviyorum kendisini...
ne de olsa ilk gözağrım....


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...