10 Aralık 2013 Salı

bütün gün keyif yapmaca,işler gene kalmaca...

nöbetten çıktım,hava berbat soğuk...
aslında canım Eminönü'ne gitmek istedi ama içimdeki uyuşuk vazgeçti.
zaten griple boğuşuyorum,bu soğukta ne işim var orada?
bir de kar yağacak diye bangır bangır tüm haberler...
küpelilerim için evin yolunu tuttum.
dışarıda kalan melisalarımı,mavişlerimi,sardunyalarımı topladım.
bahçede ekili küpelilerin tepelerini kestim,bir sürü çelik aldım.
etraflarını naylonla kapladım.
geçen sene dalları ve yaprakları donmuştu
ama baharda köklerinden yeşermişlerdi sağolsunlar.
diğer saksıları da bahçe masasının altına tıkıştırdım resmen.
ellerim dondu,hani çocukken kartopu oynadıktan sonra ellerin buz keser,
hareket edemezsin,nasıl acır...
hah işte öyle...
çocukluğumu hatırladım...
kardan donan ellerimizi,
annemin "hadi artık gelin dondunuz,hasta olucaksınız gene" diye yırtınışlarını...
paltomun düğmelerini açamayacak kadar üşümüş ellerimi 
nasıl sobaya dayadığımı...
genişleyen damarlarda akan kanın nasıl acı verdiğini...
sobanın üstüne kaynayan suyu ve kızarmış ekmek kokusunu...
üstünde kuruyan çamaşırların nemini,
camlardaki buğuyu...

üç beş saksıyı içeri alırken gittim yıllaaaar öncesine...
ama dönüşüm çok çabuk oldu çünkü birden dolu başladı. :))
birkaç saksı dışarıda kaldı,ömürleri varsa yaşarlar :)

tüm gün ahşap boyama ile siteleri gezdim durdum.
ben,keyfim ve kahyası bir aradayız işte gene :)

yine bir çok yazı okudum,bir sürü resim kaydettim.
sanki oturup yapacakmışım gibi...
hala canım boya yapmak istemiyor.
eski çalışmalarımdan birini göstericem yine bugün.
boyama işine başladığımda ilk  yaptığım kutulardan biri.
gayet sade,gayet ayrıntısız ama beğenmiştim ben.
işyerinden bir arkadaşımın minik kızı için yapmıştım.
gelin adaylarından biri :))

  




kutuyu mocco rengine boyadım iki kat.


istediğim her yere gelişigüzel mum sürdüm.


daha sonra kırık beyaza boyadım.


kuruyunca zımpara...
rölyef pasta ve stencil ile desen...


evimizin seramikçi polimer kil ile çiçek yaptı.


çiçekler kuruduktan sonra yine mocco rengi ile renklendirdim.


mat sprey vernik ile vernikledim.


yeni bişeyler yapana kadar idare edicez artık acemi günleri eserleriyle...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...