16 Aralık 2013 Pazartesi

kimi kederden içermiş, kimi neşeden...

ben şişeden içerim, şişeden....



yarım bardak bira ile uykuya dalarım,
eğer şişenin tamamını bitirmeyi başarabilirsem, komaya girme ihtimalim artar.
balığın yanında bir duble rakı da iyi gider ama ikincisi kötü olur.
evde çeşit çeşit içki olmasına rağmen içmeyiz-içemeyiz...
kırk yılda bir muhabbeti iyi, eş dost gelirse,hazırda olsun isteriz yani.

tüketim az olunca elde avuçta pek şişe de olmaz.
anca biri "al bunu boya" diye getirecek de boyayacağım.
işte bu iki arkadaş da onlardan...


 etiketlerini söküp iyice temizledim,kuruladım.


beyaz plastik boya ve pon pon süngerle iki kat boyadım.


seçtiğim peçeteleri tutkalla yapıştırdım.


zeminler beyaz olduğu için deseni kesmek zorunda değiliz.
üstüne buzdolabı poşeti koyup, bezle ovaladım.


rölyef pasta ile desen yaptım.





kurumaya bıraktım.


kuruyunca rölyeflerin üstüne parmak yaldız sürdüm.


bu da diğer peçete...ikili şeffaf çatlatma uyguladım.


 çatlama gerçekleşince parmak yaldızla aralarını doldurdum.



 parlak sprey vernikle vernikledim.


kardeşimin mutfağında yerlerini aldılar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...