3 Mayıs 2014 Cumartesi

ne çektin be peçete :)



yapmalara doyamadığım,kullanmazsam çatladığım erengüllü peçete karşınızda yine.

daha önce galvaniz saksı ve poşet çay kutusu  boyamışlığım var.
hatta ilk başladığım dönemde bir de şişe ve saat boyamıştım.
şişe evdeki yerini aldı ama saat tamir olmayı bekliyor.
neden acaba,bakalım kim bilicek? :)

                                                                                                                                                                   
   
yağı bol bulan arap sendromu yaşatıyor bana bu peçete :)
önüme ne gelirse yapıştırıyorum da yapıştırıyorum.
dedim ki "neden tepsiler de nasibini almasın?"
arka arkaya 3 tepsi boyamıştım vaktin birinde ,yolladım sahiplerine.
tipik basilyus çalışması oldu bunlar da tabi ki..


 her zamanki rölyef pasta... kuruyunca zımpara...


erengüllerin yaprak rengine yakın bir yeşil....


kırık beyaz ile fırça eskitme


boya kuruyunca peçeteler dekupaj tutkalı ile yerlerine...


vay maşallah...
ne kadar güzel bir desen...
kim çizdiyse sevgi ve saygılarımı yollluyorum.
minnetarım...


ikili şeffaf çatlatma ve beyaz yağlı boya ile dolgu...mat sprey vernik...


aşığınım erengüllü peçete..
kurtulacağını sanıyorsan çok yanılıyorsun :))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...