20 Temmuz 2013 Cumartesi

cezerye kutusuna peçete dekupajı


kızçelerden bi tanesi memleketten dönerken bana cezerye getirmiş. 
ama  amaç sadece cezerye değil tabi ki...algıda seçicilik...
boyanası,peçete yapıştırılası bir obje...

üstelik mdf değil,
zımpara yok,
üstünde sökülecek vida yok.
kolay iş yani...

peçeteyi seçtim. Maki Pol-Mak Collection

bol bol kullanmayı sevdiğim yağ yeşili ile iki kat boyadım.


Adapazarı cezeryesi
kabak şekerli lokum....
lakin tadı daha çok havuç gibiydi :))

üstünde de Yavuz Selim resmi...boyadık yeşile....


her yanını boyadıktan sonra aklıma  rölyef  pasta geldi....
hadi bir iki de çiçek deseni ekleyelim dedim.
yeşile boyadıktan sonra  kutunun üç kenarına ve üstünün iki yanına
 rölyef pasta ile desen yaptım.



rölyef pasta kuruyunca çiçeklerin üzerini de yeşile boyadım.


en çok kullandığım,eskitmelere en çok yakışan temel renk..
canımın içi,gözümün nuru kırık beyaz....
kutunun içini dışını,sağını solunu kırık beyaz ile boyadıktan sonra aldım elime zımparayı...
rölyefleri üstten üstten zımparaladım.alttan hafif yeşiller çıktı.


içine de bişeyler yapmak lazım....
kutuyu açtın mı boş boş bakmayacaksın,bişey göreceksin sevineceksin...

siyah beyaz olsun...
biraz eskimiş yıpranmış olsun..
azcık romantik olsun...
aşıklar olsun..
eros da olsun bari..aşk olur da eros olmaz mı?

transfer tutkalıa sen nelere kadirsin...


resmin çıktısını aldım.yazdırırken istediğiniz miktarda ve boyda çıktı alabilirsiniz.

resmin ön yüzüne bolca transfer tutkalı sürdüm ve  yaklaşık yarım saat kurumasını bekledim.

daha sonra transfer yapacağım yüzeye transfer tutkalından sürdüm 
ve yine resmin ön yüzü yapıştıracağım yüzeye gelecek şekilde resmi yapıştırdım. 
hava kabarcığı kalmayacak şekilde iyice ovaladım ve kurumaya bıraktım.

ertesi gün iyice kurumuş olan kağıdı bulaşık süngeri ile ıslatıp,
 parmaklarımla yavaş yavaş ovaladım. ve kağıt sıyrılınca alttan resim çıktı.





Aşk olur,romantizm olur da Paris olmaz mı?

onu da ekliyoruz tabi ki... ve yapraklarla süslüyoruz..mat vernikle vernikliyoruz.

cezeryeyi getiren kızçeye kutuyu allayıp pullayıp hediye ediyoruz.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...