11 Kasım 2013 Pazartesi

fıstık yeşili boyası olan var mı?


   
her rengi boyadım,bi fıstıki yeşil kaldı da ondan soruyorum...

bu ahşap boyama işine girişince insan ister istemez 
güzel,değişik,vintage resimler aramaya başlıyor.
en azından ben arıyorum.
hoş, nette trilyonlarca resim var. 
binlercesini de kaydettim.
koca bir flash disk, ağzına kadar resim dolu.

ama bu bana yetmedi.....
ya fon renklerini beğenemiyorum,ya figürleri, ya yazılarını...
illa ki kendim yapsam,nasıl yapsam diye düşünürken,
akıllı adamlar benim gibi resim çizme yeteneksizleri için,
bir sürü digital program tasarlamış.
sağolsunlar varolsunlar...

ben de elimdeki binlerce resimden yüzlerce kombinasyonlar yapmaya başladım.

figür ve fonların çoğu nette dolaşıyor zaten.
çiçek ve etiketlerin de...

tek ihtiyacımız olan jpg. formatındaki resimleri png. formatına çevirecek
ve bu formattaki resimleri katman katman koyabileceğimiz iki ayrı program.

her iki program da online kullanılabiliyor.
azcık kurcalama ile hangi buton ne işe yararmış,
neyi nasıl kullanırmış öğreniyor insan.

ben de bir iki resim tasarladım.
çalışmalarım hala devam ediyor.

bu resimlerin nette eşi yok,
yani kopyalayıp bastırırsanız ve dekupaj yaparsanız,
dünyada kimsede olmayan resimlere sahip çalışmalarınız olacak.
zira ben henüz resimleri bastırmadım,
bu üşengeçlikle bastırcağım da yok.
bari sizlerin işine yarasın.
beğendiyseniz tabi....











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...