9 Kasım 2013 Cumartesi

yine yeni yeniden...







yüreğimdeki fırtına dinmedi hala
titrerdim, isterdim seni hep kollarımda
yine bana gel
yana yana yine beni sev
hadi beni yine sev
beni yine yine yeni yeni
yine yeni yeniden sev

ben yandıkça,bağrımda sönmez ateş
gece yıldız,tenimde gündüz ateş

hadi beni yine sev
beni deli deli sev
beni yine yine yeni yeni
yine yeni yeniden sev



başlığı yazınca aklıma Nilüfer'in şarkısı geldi...

bir önceki postta kendimi aşarak,
nihayet kırık beyazdan kurtuluşumu ilan etmiş
ve kısa bir zafer sarhoşluğu yaşamıştım.
neyse ki çabuk geçti...

olsun...
en azından renkli objeler çalışmak adına bir girişim yaptım.
artık koyu renkli çalışmalar bana koşarak gelir...
ne de olsa ilk adımı ben attım.
:))

anlatmaya gerek var mı?
bence gerek yok,herşey ortada.

rölyef pasta,kırık beyaz boya,
resim dekupajı, vernik...

ben susayım,resimler konuşsun.
ama önce vintage güllü resmimi paylaşayım.
gerçi daha önce  burada paylaşmıştım ama olsun.



******






                                                                 ******





                                                                      *********





taktım mı tam takıyorum...
Allah başka resim ve renklere takmayı nasip etsin en kısa zamanda.
Amin....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...