2 Mart 2014 Pazar

Siyah beyaz... film gibi biraz...


evet...o benim...
hani "daha çok boyama yapıcam ve daha sık yayın paylaşıcam"diyen kişi...
geldim,yaşıyorum...

sizlere kendi şahsi bilgisayarımdan sesleniyorum.

"şahsi " kelimesini duyunca aklıma sürekli aynı şey geliyor.
shrek-1 filminde eşek ve ejdarhanın,
prensesin esir olduğu kule içindeki prensesi kurtarma sahnesinde,
ejderhada eşeği yakalar ve eşeğe bir görüşte vurulur :)
 kuyruğu ile oynar, korkan eşek saçmalar ve şöyle der,
"o benim kuyruğum,benim şahsi kuyruğum...
ve ben o filmi her seyredişimde buna gülerim,
beraber filmi seyrettiğim kişiler gülmez :)  ama ben gülerim...

evimizin direğinin,gecikmeli olarak da bana verdiği doğumgünü hediyesi olan,
şahsi leptobuma tüm belgelerimi,resimlerimi,dosyalarımı ekledim.
artık rahatım...

bu arada hep boş oturmadım tabi...
bir iki obje de boyadım,eskiden yaptığım ama 
son halini resimleyemediğim bir kaç objenin de resimlerini çektim bu arada.

işte bu tepsi de onlardan...
yapalı bi 150 sene olmuştur sanırım :)
ilk transfer denemelerimden biri...

işte resmimiz..Harrison amcaya teşekkürlerimle...


önce resmi tepsinin içine koydum,bakalım boyutlar uygun mu? evet uygun...


sonra sadece eskitmek istediğim yerleri 
yani tepsi kenarlarını siyaha boyadım.
mum sürdüm siyah kısımlara...


daha sonra tepsiyi beyaza boyadım bir kaç kat...



ve resim transferi yaptım.
transfer hakkındaki tüm detayları bir önceki postta anlatmıştım.


resmi yapıştırdım,bekledim,ıslattım,soydum...


mumladığım kısımları zımparaladım..
mat sprey vernikle vernikledim..
sonuç....


bu tepsiyi kimseye vermedim,kendime sakladım :))


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...