25 Ocak 2015 Pazar

sade ve güzel...aynı sahibi gibi :)






evet kocaaa bir hafta daha bitti.
 gündüz bol bol çalışıp,akşamları bol bol keyif yaptım.
dün akşamı ve bugünü,
facebook'larda karne resimlerini tebrik ederek,
Beyaz ve Candan Erçetin'in atışmalarını izleyerek,
pinterestte pembe kalpli resimler arayarak geçirdim.
malum,küçük bir hanımın pembe kalpli kutu siparişi var.

bir önceki postun sonunda,misafirlerimin geleceğini
ve onlara hediyelerimin olacağını yazmıştım.
Allah'a şükür ki  "kutu kutu penseler" zaten bitmişti. 
sahiplerine teslim edebilmenin huzuru içindeyim :)
dilerim yıllaaaardır beklediklerine değmiştir :)
sadece, son kutunun postunu yazıcam bir ara,unutturmayın...

gelen diğer arkadaşlara da birer hediye yaptım.
birine tepsi birine kutu,birine pano...
şimdi kutuyu anlatıcam size.
daha önce kendisine bir tepsi yapmıştım. 
işte burada.

bu sefer de sahibi gibi sade ve güzel bir kutu olsun istedim.
bu aralar antik eskitme boyası elimden düşmediği için,
yine eskitme bir kutu olacak.

kitap kutular hayatıma girdi gireli,
uzun zamandır normal bir kutu boyamamışım.
ve evet,kırık beyaz...

kendisi pek isteksiz davrandı yine,
izindeymiş,neden rahatsız ediyormuşum,daha beni özlememiş....
sanki ben özledim,peh...
gıcırdayıp durdu işte,ağzını burnunu yamulttu ama
ne çare,kaçarı yok.


kırık beyazla boyadıktan sonra gül deseni yaptım,
üstüne ve yanlarına.


normalde açık renk boyamak zordur ve ilk katlarda hep fırça izleri olur.
ama bu şu an bizim sorunumuz değil, çünkü eskitme yapacağız.
yani o fırça izlerine ihtiyacımız var.


kutunun üstü için minik gül desenli bir peçete seçtim.
küçük objelerde kullanırım diye düşündüğüm bir peçete...


ama önce eskitmesini yapıcaz.
bunun için eskitme boyasını glaze medyum ile
birebir oranında karıştırdım,her yere sürdüm.


ve bir iki dakika bekleyip,nemli bir bezle sildim.
fazla bastırmıyorum ki desen aralarında yani kabartmaların kenarlarında
daha çok eskitme boyası kalsın.


kutunun her yerine eskitme boyasını sürüp sürüp sildim.



ve kutunun içi...


ve işte görmek istediğim görüntü...buna bayılıyorum.
en sevdiğim eskitme görüntüsü diyebilirim.
özellikle chalkpaintle boyanarak yenilenen mobilyalarda,
bu eskitme görüntüsü müthiş duruyor.

bunun için yapmamız gereken tek şey var.
fon renginin ilk katını boyuna,ikinci katını da enine sürmek...
ya da tam tersi,farketmez...


fırça izlerini görüyorsunuz...ve aralarındaki eskitmeyi...


daha sonra peçete parçalarını yapıştırdım ve
su bazlı mat vernikle 3-4 kat vernikledim.
sade ve şık olduğunu düşünüyorum.






sahibi güle güle kullansın.
baktıkça beni hatırlasın...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...