27 Eylül 2013 Cuma

ayna ayna söyle bana....

 



blogumun üstbilgi resminde görüldüğü üzere,aynalı kadın resimlerini severim.
(DÜZELTME: blog resmini değiştirdiğim için göremiyorsunuz.eski  blog resmim aşağıdakiydi)

hayatta bu hatunlar gibi el aynası tutup da gül cemalime bakmışlığım yoktur,
zaten böyle bir aynam da yoktur.
demek ki içimde kalmış olacak, bu resimler beni cezbediyor.
en kısa zamanda kendime bir el aynası boyamazsam nolayım...

üst resimde sağ tarafta duran,sırtı bize dönük olan arkadaşı bu çalışmanın öznesi ilan ederek işe koyuldum.resmi bu yönde print ettim.


    

gerçi josephin (özne kızımız olur kendisi) iki yönde poz verdi sağolsun. :))


arzu eden olursa,resimler büyük boyutlu,
yani print edilmeye hazır ve nazır boydalar.güle güle kullanın...

josephin bir kenarda aynasına bakadursun,biz kutuyu boyamaya başlayalım.

siyah beyaz resim transferi yapacağımızdan kelli,
 kutunun siyah-beyaz-gri tonlarında olmasına karar verdik joziyle...
kendisi o kadar sıcak kanlı ve naif bir fransız hanımefendisi ki hiç itiraz etmedi.

olmazsa olmaz rölyef pasta ve stencil ile kutunun kenarlarına desen yaptık önce.




ve kutunun her yerini griye boyadık bir güzel...


ardından eskitmek istediğimiz yerlere mum sürdük ve kirli beyaza boyadık.
boya kuruyunca zımpara yaptık ve eskitmelerimiz oluştu.


lakinnnn,josephin bu eskitmeyi beğenmedi.
kutu annesinden kalmış gibi görünmeliymiş,anneannesinden değil...:))

kirli beyazla hafif dokunuşlar yaparak grileri azcık sakladık.


sıra geldi transfer yapmaya.

josephinin resmi tek başına kutunun kapağını doldurmayınca,
"ne istersin şekerim,nasıl bir resim koyalım yanına?" diye sordum.
kendisi piyano hocası Fredic Burgmüller'e aşıkmış.
ama adamcağızın bizde hiç resmi yok.
fakat broşürü var :))


bu resmi de ters çevirip print ettik.
transfer yapacaksanız yazıların ters olması gerekiyor.

kutunun kenarları için kenar desenlerini de josephin kendi seçti.


burada ve burada transferin nasıl yapılacağını anlatmıştım haddim olmayarak...

veee işte josephin'in yeni ikamet adresi :))



ve kutunun içi...boya değil,peçete dekupajı...
mat sprey vernikle 2-3 kat vernikledik.
bitirdik jozi'nin emanetini..
aynasını buraya koyacak bizim hanımefendi...




ha bu arada...size çok çok selam söyledi... :))



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...